Lojaalsuse reeglid Frederick F. Reichheld
"Lojaalsuse reeglid"

2002, 192 lk.
4. detsember

Raamat on läbi müüdud

Kas lojaalsus võiks olla edukuse võti? Kas lojaalsus ärisuhetes üldse tänapäeval veel kehtib? Kuidas saab tekitada lojaalsust, kui loeb ainult raha ja kui iga hetk võib keegi teha teie töötajale või kliendile parema pakkumise?
 
See raamat on mõeldud praktiliseks käsiraamatuks lojaalsete ärisuhete loomisel. Autori eesmärk kirjutamisel oli tõestada, et energia, mis kulutatakse inimeste lojaalsemaks muutmisele, on kasulik investeering. Muuseas selgub, et internetis on lojaalsus isegi suurema väärtusega kui reaalses maailmas. Lojaalsed kliendid teevad ettevõttele reklaami täiesti tasuta. Inimesed ju küsivad kõige meelsamini nõu oma tuttavailt ja usaldavad neid enam kui tundmatut välismaist kaunitari, kes teleekraanil pesupulbrit reklaamib, kuigi näeb välja nagu poleks eluski pesu pesnud.

Seega – lojaalsus on tähtis. Kui te oma töötajaid ja kliente hästi kohtlete, võidate te nende usalduse ja nad jäävad teile truuks ka halbadel aegadel. Ja neid tuleb ju ikka vahel ette. Reichheld ütleb, et lojaalsus näitab juhtimise kvaliteeti palju selgemini kui kasum. Olete te selle üle mõelnud? Olete nõus?

Kui tahate vastu vaielda või kahtlete, lugege kindlasti raamat läbi. Või kui te pole kindel, kas töötajad ja kliendid ikka on piisavalt lojaalsed. Siit leiab testi millega lojaalsust mõõta ja loomulikult hulga näpunäiteid kuidas lojaalsust saavutada ja hoida.

Raamat on läbi müüdud!

Vaata teisi raamatuid siit: http://www.print.ee/telli/


Tagasi